نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

نهال همیشه در دل و پیوسته در خیال...

بدون عنوان

1392/11/27 20:17
نویسنده : مهشید
44 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم چطوری؟لبخندچند روزه دل مامانی گرفته ناراحتنمیدونم چرا همش  بیخودی گریه ام میگیره گریهفکر

کنم دلم واسه دایی حسینت تنگ شده ناراحتدل شکستهدایی که تو رو هیچ وقت ندید یه دایی زیبا و مهربون و دوست

داشتنی دل شکستهخیلی سخته تحمل کردن دوری عزیزان عزیزی که دیگه هیچ وقت نمیتونی ببینیش دردناکه...                        

 دلم برات تنگ شده جونم ‚میخوام ببینمت نمیتونم ‚بین ما دیوارای سنگی‚ فاصله یک عمره میدونم...

ببخشید عزیزم مامانی یه کم دلش گرفته اما تا تو هستی من شادم گلممممممممممم لبخندالان لالا

کردی خوابخوشگلم انقدر شیرین شدی که حد نداره روروعک سواریم که یاد گرفتی همش تو خونه

راه میری و غر میزنی دوستت دارم کوچولوی زیبا..خجالتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فیروزه مامانه الیسا
27 بهمن 92 20:25
عزیزم سر زدن به وب نهالی برام عادت شده خدا حفظش کنهنینی هامون تقریبا هم سننمرسی عزیزم خیلی گلی