نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

نهال همیشه در دل و پیوسته در خیال...

بدون عنوان

1392/12/4 17:10
نویسنده : مهشید
40 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممم عزیزم ببخشید چند روز نبودم گلم برات بنویسم خنثی عشق مامانی 

 

نزدیکه عید و حسابی دارم کار میکنم اوه عزیزم توام همش با روروعک دور من میچرخی و میگی دددد 

 

ب ب ب قربونت برم  قلب نبات کوچولوی من امروز پرده هارو شستم و کلی کار کردم ابرو بابا مرتضی و 

 

مامان مهری اومدن و بابایی فیلتر نو برامون انداخت برای تصفیه اب تشویق و مامان مهریم کلی چیز برات 

 

اورده بود توام انقدردوسشون داری که میری بغلشون دیگه منو یادت میره بلا ابرو پشت سرشونم انقدر 

 

گریه کردی میگفتی نبایدبرن اونا هم هی قربون صدقه ات میرن و توام میخندی چند روز پیشم رفتیم خونه  

 

 عموم مهمونی دایی محسن و زندایی رو پا گشا کرده بودن خیلی خوش گذشت ولی تو که همش گریه 

 

میکردی قبلشم خونه ی خاله ی بابایی ناهار دعوت بودیم و قرعه کشی خانوادگی بود و عمه شیوا برنده 

 

شد وخیلی خوشحال بود اونجا هم همش گریه کردی بعدشم رفتیم شهر کتاب صحبا خرید کنه در کل

 

روزای شلوغی داشتیم راستی دیروزم رفتیم ملاقات مادر شوهر عمه شیرین عزیزم این روزا واسم

 

قشنگترین لحظه هاست چون تو هستی تا عید هم چیزی نمونده به امید خدا و بی حرف پیش عید

 

میخواییم بریم اراک و بعدم مشهد پا بوس امام رضا میخوای بشی مشهدی نهال قربونت برم دوستت دارم

 

شیرین عسلمخجالتقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)