نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

نهال همیشه در دل و پیوسته در خیال...

مامان مهشید و تولد....

1392/12/4 17:34
نویسنده : مهشید
53 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم 4 روز دیگه تولد مامان مهشید هوراااااااااااااااااااااااااهوراهورا

 

 

 

 

 

 

 

من عاشق این تولدم چون که این تولد با حضور تو یه مزه ای دیگه داره 

 

 

 

 

 

 

 

باوجود تو دلم میخواد همش متولد بشم چون تو رو قراره داشته باشم

 

 

آرزوم اینه که همیشه سالم و خوشحال و موفق در کنار هم زندگی 

 

کنیم من و تو بابا حمید و خواهر یا برادر غایبت خجالتنیشخند عزیزم دوستت 

 

دارم توبهترین هدیه ای هستی که دارم قلب از خدا ممنونم که من به 

 

دنیا اومدمو بیشتر بیشتر ممنونم که تو به دنیا اومدی کشته مردت

 

مامان مهشید  

خنده

خندهخندهقهقههقهقهههوراهوراتشویقتشویقتشویققلبقلبماچماچنیشخندزبان

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)