نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

نهال همیشه در دل و پیوسته در خیال...

بدون عنوان

1392/12/19 17:13
نویسنده : مهشید
38 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانی عزیز دلم انقدر دوست دارم که نگران خودمم اما باز جونمو میدم واسه با  

تو بودنم خجالتعزیزم الان خوابیدی و مامانی جیم زد و اومد تو اینترنت اخه خیلی به من وابسته 

شدی همش میگی هیج جانرو فقط پیش من بمون اگه از جلوت تکون بخورم جیغ و داد و گریه و 

خلاصه......... از کار و زندگی افتادم مثلانزدیکه عیده باید خونرو تمیز کنم اما نمیشه گلم یعنی بعضیا نمیزارناز خود راضی

دوستت دارم یه خلده 

قد یه سوسکه ملده خندهنیشخند

 

بازم میام فعلا بای بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فیروزه مامانه الیسا
20 اسفند 92 20:44
سلام جیگرررررررررررر وقتی پستتو خوندم آروم شدن فکر کردم فقط الیس نمیذاره من خونه تکونی کنمدخمری رو ببوس