نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نهال همیشه در دل و پیوسته در خیال...

سال 1393 هوراااااااااااااااااااااااااا...

1393/1/1 4:05
نویسنده : مهشید
111 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم بالاخره رفتیم تو سال 93 هوراهورا تشویقتشویقتشویق

الان که دارم برات مینویسم ساعت 4 صبحه و من و بابا حمید همچنان داریم برنامه های جالب مخصوص عید

و میبینیم و بابایی یه کمم ایکس باکس بازی کرد البته بعد از سال تحویل رفتیم خونه ی مامان پروانه و عیدی 

گرفتی از بابا عباس و مامان پروانه لبخند 

 

بعدشم همگی شام رفتیم زردبند رستوران سفیر مهمون بابا عباس شام خوردیم با عمه ها و بچه ها و ...

خوش گذشت گلم فقط تو یه کم سرما خوردی و بی حالی ناراحت داروهاتو دارم سر ساعت میدم که زود خوب

بشی فرشته

راستی یادم رفت بهت بگم دیشب یه سر رفتیم خونه عمو امیر و خاله مریم بعدشم تو حالت خوب نبود

ساعت 2.30 نصفه شب با بابایی رفتیم بیمارستان کودکان دکتر دیدت و بهت دارو داد که دارم بهت میدم

عزیزم زود خوب شووووووووووو باشه؟؟؟؟؟ من طاقت مریضی تورو ندارم عشقم دل شکسته

 

بازم سال نووووووووووووووووووووووووووووووو مبارک بوس بوس ماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)