نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

نهال همیشه در دل و پیوسته در خیال...

تولد تولد تولدت مبارک ..

1393/5/13 18:25
نویسنده : مهشید
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم تولد یکسالگیت مبارک فدات شم من نمیدونم تا پارسال به چی میگفتم لذت به چی میگفتم

عشق به چی میگفتم شادی .... تو عشق منی ارامش مامان زندگیه مادری نفسمی نهال زندگیه ما...

عزیزم تولد کفشدوزکی تو برات گرفتم البته 2 روز زودتر از تولد اصلیت اخه فردا میخواییم ان شاالله با عمه شیوا و

مامان پروانه اینا بریم شمال به خاطر همین زودتر تولد برات گرفتم.. همه چی خیلی خوب پیشرفت مخصوصا تو 

عزیزم خیلی خوب شده بودی منم برات تم کفشدوزکی و لباس و خلاصه همه چی اماده کردم عمه ها و خاله ها و

زندایی ومادربزرگات و خاله های بابا با دختر خاله هاشون و دعوت کردم.... کیک مرغ و الویه و میرزا قاسمی و

جله و *سالاد ماکارونی و میوه وکیک و دلمه و همه چی برات درست کردم الان عکساشو میزارم برات خوشگلم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزم بقیه عکسات و بعدا میزارم دوستت دارم بوووووووووووووووس راستی کادوی من و بابا هم یه سرویس طلای کفشدوزکی بود بقیه هم همه پول دادن فدات شم بوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

**مامان آزیتا**
14 مرداد 93 10:39
عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت. Happy Birthdey