نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

نهال همیشه در دل و پیوسته در خیال...

بدون عنوان

1395/5/9 4:20
نویسنده : مهشید
118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جونه دلم.. 

دختر من.. دختر مه روی من.. دختر نازم...

میدونم که خیلی وقته به  دفتر خاطره ات سر نزدم.. ماما مهشید و ببخش یادته گفتم داری داداش دار میشی اون موقع ۷ ماهه باردار بودم .. الان تو یه داداشیه ۱۰ ماهه داری .. که انقدر مامان و به خودتون مشغول کردین که وقت آب خوردن هم ندارم... اما روزی صد بار خدارو شکر میکنم به خاطره شما... شمایی که امید من هستین .. معجزه ی زندگیم هستین نیما هم مثله تو شیرینه همه ی کاراش حتی خیلی شبیه تو عزیزم.. اما تو چیزه دیگری.. میدونی که!!!  

تو برای من یادگاری از روزهای شیرین و به یاد موندنی هستی .. تو دوسته من همدم من خواهر من دختر من همه ی دنیای منی... نیما هم خیلی دوستت داره با هم بازی میکنید اما تو یه کم حسودی میکنی که طبیعیست گل دخترم.. یه وقتایی هم گوش مالی میدیش که پررو نشه خنده  

خلاصه مامانی فقط نصفه شبا میتونه گوشیشو دستش بگیره و حسابی درگیر شما دو تا فسقلیه دوستتون دارم دیوونه وار.. بازم میام گل قشنگم تو همه ی ان چه که نداشتم رو از یادم بردی .. بمونی برام ! ماچ

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)