نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

نهال همیشه در دل و پیوسته در خیال...

غیبت طولانیه مامان مهشید

1394/5/4 23:38
نویسنده : مهشید
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممم دختر قشنگم این غیبت طولانیه مامان و ببخش گلم خیلی وقته به وبلاگت سر نزدم نه اینکه نمیخواستم کلی اتفاق افتاد واسه مامانی که اصلا نمیتونستم بیام توام انقدر شیرین عسلی که واسه مامان وقت نمیزاری ماشالله شیطون واسه یه دقیقته نه اجازه میدی گوشی دستمون باشه نه تبلت نه لب تاب ...خندونک

یه خبر خوب برات دارم داری داداش دار میشییی راستش الان 7 ماهه هستم گلم چیزی به دنیا اومدن داداش نیما نمونده دارم خودمو برای ورود داداشیت اماده میکنم فاصله سنی تون یه کم کم شد ولی عیب نداره به جاش تو دیگه تنها نیستی گلممم و یه همبازی داری فاصله تون 2 سال و دو ماه شد محبت 

ما خیلی تورو دوست داریم همه عاشقتیم یعنی واقعا میگم نهال تو فرشته ای .. شیرینی خوشگلی با مزه ای نمیدونم وسعت دوست داشتنمو چقدر بگم فکر کنم بی نهایت باشه ... اره بی نهایت... انقدر مامان مهری دوستت داره شاید بیشتر از من باور کن..!!! بابا مرتضی ..دایی محسن .. بابا حمید و که دیگه نگوووووووووو... خلاصه همه ی دنیای ما شدی ..راستی عروسیه دایی محسنت 16 شهریوره منم با یه شکم قلمبه اونجا حاضر هستم خجالت برات لباس خریدم .. حالا یه چند تا عکس برات میزارم تا ببینی چقدر جیگری کپل من بازم میامممممممم بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)